National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.00 seconds. 
Loyalty of the retail companies' customers
Ouřadová, Pavla ; Turnerová, Lenka (advisor) ; Khelerová, Vladimíra (referee)
The objective of this bachelor thesis was to describe the principle of loyalty programs, to think about their value for customers and their impact on the customer's loyalty. The Bonus program, loyalty program of Česká spořitelna, is described in more detail as an example. The first chapter describes loyalty in general, the second one says how to achieve it. There are examples of several loyalty programs principles in the third chapter. Last two chapters contain information about Česká spořitelna and detailed analysis of the Bonus program.
Využití věrnostních systémů pro podporu prodeje
Svobodová, Zdeňka ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Černá, Jitka (referee)
Práce se zabývá loajalitou a jejím postavením v dnešní společnosti. V teoretické části jsou zdůrazněny hlavní zlomové okamžiky ve vývoji loajality a vymezení jednotlivých druhů loajalitních programů. Praktická část je zaměřena na deskripci věrnostního programu České spořitelny ? Bonus program. Následuje průzkum mezi členy tohoto programu a jejich následná segmentace do několika segmentů, dle kterých jsou pak navržena jednotlivá doporučení pro zlepšení programu. [cs]

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.